Jump to content
New and improved community!
We are a new gaming community that wants to do things differently. Stay tuned to see more projects from us
Come and talk with us!
Join our TeamSpeak and Discord servers to have a chat with our staff or members
  The theme is currently in BETA, stay tuned for future updates

stranger

Former Staff Members
  • Content Count

    19
  • Avg. Content Per Day

    0
  • Joined

  • Last visited

  • Days Won

    1

stranger last won the day on February 16

stranger had the most liked content!

Community Reputation

10 Good

About stranger

  • Rank
    Newbie
  • Birthday 12/02/2000

Profile information

  • Gender
    Array
  • Location
    Array

Recent Profile Visitors

216 profile views
  1. Site-urile de social media au început să lupte împotriva anti-vacciniștilor așa cum pot. YouTube, spre exemplu, a găsit o modalitate ingenioasă de a descuraja materialele anti-vacciniste de pe platformă. Gigantul tehnologic a implementat o nouă regulă – canalurile de YouTube care promovează materiale anti-vacciniste nu au voie să arate reclame la videoclipurile lor, după cum arată BuzzFeed. YouTube a subliniat că toate conținuturile anti-vacciniste sunt periculoase, tocmai de aceea nu permite ca în videoclipurile cu această temă reclamele care pot genera bani creatorilor. „Avem politici stricte care hotărăsc la ce videoclipuri permitem reclamelor să apară, iar videoclipurile care promovează conținutul anti-vaccinist sunt o violare a acelor politici”, a explicat un purtător de cuvânt de la YouTube. „Implementăm acest politici în mod viguros, și dacă găsim un videoclip care le violează, automat acționăm și eliminăm reclamele”. Politica de eliminare a reclamelor de la videoclipurile anti-vacciniste nu este una nouă. Cu toate astea, au existat câteva canale anti-vacciniste care au putut monetiza videoclipurile lor, în pofida regulilor YouTube. Printre acestea, s-au numărat VAXXED TV, LarryCook333 și iHealthTub. Cele trei canale – și altele câteva – au putut să arate reclame în videoclipurile lor, chiar dacă acele companii care creaseră reclamele nici măcar nu știau acest lucru. Mai multe companii au cerut ca reclamele lor să fie scoase din acele videoclipuri când au aflat, iar o companie chiar și-a retras complet reclamele de pe platformă. YouTube a interzis, între timp, și canalelor care au trișat sistemul să ruleze reclame în videoclipuri. O altă platformă de social media – mai exact, Pinterest – a blocat complet posibilitatea de a căuta materiale anti-vacciniste pe site. YouTube a interzis, între timp, și canalelor care au trișat sistemul să ruleze reclame în videoclipuri. O altă platformă de social media – mai exact, Pinterest – a blocat complet posibilitatea de a căuta materiale anti-vacciniste pe site. Între timp, parlamentarul Adam Schiff a trimis o scrisoare către CEO-ul Google Sundar Pichai și CEO-ul Facebook Mark Zuckerberg, în care și-a exprimat neliniștea cu privire la existența pe cele două platforme a materialelor care „descurajează părinții din a-și vaccina copiii, contribuind la ratele în scădere de vaccinare care ar putea inversa progresul făcut în lupta cu bolile ce pot fi prevenite prin vaccin”. Sursa: playtech.ro
  2. Bine ai venit pe DarkVibe România.
  3. Bine ai venit pe DarkVibe România.
  4. YouTube Kids a fost lansată în februarie 2015, iar aplicația este disponibilă, în prezent, în 60 de țări, la nivel global. Din februarie 2019, este disponibilă și în România. Platforma pune la dispoziția copiilor videoclipuri potrivite pentru vârsta lor, iar adulților le oferă instrumente prin care pot monitoriza activitatea pe aplicație a copiilor lor. Copiii găsesc pe YouTube Kids toate videoclipurile preferate, de la desene animate și cântecele pentru copii, la conținut educațional. Astfel, ei pot afla răspunsurile la întrebările pe care și le pun despre natură, știință și lumea care ne înconjoară. Aplicația YouTube Kids este disponibilă gratuit și poate fi utilizată pe telefon, tabletă sau ecrane TV, utilizând Chromecast, Apple TV, console de jocuri sau televizoare smart. Localizarea YouTube Kids nu înseamnă doar că avem meniurile în limba română, dar include și un algoritm care are în vizor conținutul local și oferă rezultate și recomandări mai bune. Cele mai importante caracteristici ale aplicației YouTube Kids Conținut dedicat familiei: Aplicația este creată special pentru familie. YouTube Kids oferă un mediu dedicat familiei, unde copii pot urmări canale și playlist-uri organizate pe patru categorii: emisiuni, muzică, învățare, explorează. Selecții ale partenerilor: Copiii pot explora canale selectate, pe numeroase teme, de la artă și lucru manual la muzică, sport și multe altele. Părinții pot alege cu ușurință la care dintre aceste selecții și teme să aibă acces copiii lor. Ușurință în utilizare: YouTube Kids are imagini mari, design colorat și butoane ușor vizibile, pentru a fi mai ușor de utilizat pentru cei mici. Când părinții deschid pentru prima dată aplicația, află cum YouTube Kids filtrează și recomandă conținut. Conținut aprobat de părinți: Aplicația cuprinde o serie de instrumente care să-i ajute pe părinți să administreze experiența celor mici. Modul „Conținut aprobat” permite părinților să selecteze videoclipurile și canalele disponibile copiilor. De asemenea, este foarte ușor pentru părinți să aleagă manual pe care să le excludă și pot alege dacă permit sau nu copiilor să realizeze căutări în aplicație. Timpul de vizionare: Aplicația are un temporizator integrat. Astfel, părinții pot limita timpul de vizionare al copiilor în aplicație. De exemplu, pot stabili ca o sesiune de vizionare să nu depășească 30 de minute. Aplicația va anunța copilul când sesiunea s-a terminat. Cum funcționează platforma YouTube Kids folosește un sistem care are ca scop asigurarea unui mediu „family friendly”. Totuși, niciun sistem nu este perfect, iar în cazul în care părinții găsesc un videoclip care le ridică semne de întrebare, îl pot raporta foarte ușor. În acest mod, pot ajuta la îmbunătățirea platformei și crearea unui mediu propice pentru cei mici. Copiii nu au nevoie de un cont pentru a folosi YouTube Kids. Aplicația nu permite încărcarea de video-uri sau comentarii la conținut, ci doar vizionarea de conținut. Aplicația YouTube Kids este disponibilă atât pentru Android, cât și pe iOS. Sursa: playtech.ro
  5. Telekom România a anunțat veniturile înregistrate în ultimul trimestru al anului trecut și evoluția financiară pe tot anul, iar lucrurile nu stau chiar bine. Compania a pierdut bani și profitul a scăzut anul trecut față de 2017. Veniturile consolidate ale grupului Telekom Romania în trimestrul patru 2018 au fost de 242,2 milioane de euro, în scădere cu 9% faţă de perioada similară a anului trecut, iar profitul operaţional (EBITDA) de 26 mil. euro, un declin abrupt, de 44,7% Per total, grupul de firme Telekom Romania a înregistrat, în 2018, venituri totale de 933 milioane de euro, în scădere cu 4% față de 2017. Profitul operațional (EBITDA) a fost de 138 de milioane de euro în 2018, în scădere cu 16,9% faţă de anul anterior. Grupul a raportat, conform datelor Deutsche Telekom, 1,7 milioane de linii fixe (-6,6%), 1,1 milioane de clienţi retail pentru net fix (-2,9%) şi 1,443 milioane de abonaţi la servicii TV (-1,8%). Veniturile generate în 2018 de segmentul consumer au fost de 554 mil. euro, în scădere cu 5,8% iar cele din segmentul B2B de 220 mil. euro, în creştere cu 3,3%. Veniturile din servicii fixe din segmentul retail au scăzut în trimestrul patru al 2018 cu 15,7%, respectiv cu 14%. Această scădere a fost determinată în mare parte de veniturile din voce fixă, adică tot mai puțini oameni vorbesc de pe telefoane fixe de aici rezultă și scăderea. Pe de altă parte, veniturile totale din serviciile integrate fix-mobil au crescut cu 9,1%, pe fondul creşterii numărului de clienţi din acest segment cu 44% faţă de perioada similară a anului trecut, ajungând la 726.000 de clienţi pentru serviciile convergente. Reprezentanții operatorului telecom spun că segmentul de internet TV a crescut cu 13% comparativ cu anul trecut, iar în al patrulea trimestru al anului 2018 compania a avut 1,14 milioane de clienți broadband, un minus de 3,1% față de aceeași perioadă din 2017. La 31 decembrie 2018 baza totală de clienți ai Telekom Romania Mobile era de 4,6 milioane, în scădere cu 2,5% față de aceeași perioadă a anului trecut, în principal ca urmare a eliminării SIM-urilor inactive, potrivit reprezentanților companiei. Sursa: playtech.ro
  6. În cazul în care încerci să faci bani pe YouTube și ești la început, ar fi bine să ai în vedere câteva detalii importante legate de sistemul de penalizare. Cei de la YouTube au fost criticați în numeroase rânduri pentru modul radical și agresiv în care penalizează creatorii de conținut aflați la prima greșeală. În plus, li s-a reproșat faptul că, de cele mai multe ori, motivul penalizării nu este foarte evident. Când penalizarea este una discretă, sub formă de avertisment, acest detaliu nu te afectează foarte tare. Întreaga experiență devine însă semnificativ mai supărătoare, când canalul tău are de suferit sau ești împiedicat să mai postezi conținut nou pentru o perioadă limitată de timp. În orice caz, începând cu 25 februarie, vor intra în vigoare noile reguli pentru vloggeri și orice alți creatori de conținut pe YouTube. Din acel moment, dacă cineva încalcă termenii comunității, în cazul primei greșeli, nu va mai exista nicio penalizare. Singurul detaliu cu care trebuie să trăiești este că îți va fi șters clipul buclucaș. Intenția este că persoanele care abia s-au apucat de această activitate, să nu mai fie descurajate de la început. În plus, din momentul în care ți-a fost șters un clip, vei dedica mai mult timp analizei integrale a termenilor și condițiilor de funcționare a YouTube. Faptul că în secunda doi te poți apuca să creezi conținut nou și să postezi videoclipuri este doar un bonus. În noul centru de ajutor de pe YouTube, informațiile pe care le vei obține despre motivul pentru care un clip ți-ar putea fi șters sunt mai detaliate ca niciodată. Tot acolo, vei vedea exemple clare de circumstanțe comune în care îți este șters un video. Indiferent de unde postezi pe YouTube sau cât de mare este audiența ta virtuală, pedepsele alocate vor fi aceleași. Prima penalizare de pe YouTube se va reflecta în imposibilitarea postării de clipuri noi timp de o săptămână și nu va mai apărea pe profilul tău după 90 de zile. A doua penalizare pe parcursul a 90 de zile se va reflecta în imposibilitatea de noi postări pentru două săptămâni. A treia greșeală în aceeași perioadă te va lasă fără canalul tău de YouTube. Sursa: playtech.ro
  7. Android 9 (Pie) se află instalat pe un număr mic de smartphone-uri din întreaga lume, dar Google lucrează la următoarea variantă, Android Q, și vine cu schimbări importante la modul cum navighezi prin aplicații. De când Apple a scos butonul de „acasă” în favoarea unui sistem de navigație bazat pe gesturi am văzut mai multe companii de telefoane care au implementat propriul sistem de navigare. Unii făcut o treabă bună și sistemul de navigare prin gesturi de la OnePlus sau Huawei este unul bun, însă cel implementat dde Google a fost primit cu recenzii mixte. În Android Pie, sistemul de navigare cu trei butoane a fost înlocuit cu unul de două butoane, iar pentru Android Q vom rămâne cu un singur buton. În prezent, pe telefoanele cu Android 9 apeși pe butonul din centru pentru ecranul principal, o apăsare mai lungă duce la asistentul Google. Glisarea degetului în sus deschide aplicațiile recente, apoi încă o glisare în sus te duce în sertarul de aplicații. Dacă dai cu degetul în dreapta atunci poți să vezi aplicațiile ce sunt deschise, iar butonul din stânga te întoarce în ecranul anterior. Sistemul funcționează destul de bine, dar este enervant că trebuie să dai de două ori cu degetul în sus ca să intri în sertarul de aplicații (sau să ții mai mult timp degetul apăsat pe ecran în timp ce-l miști în sus). Un alt lucru de care s-au plâns utilizatorii este chiar prezența butonului din stânga (cel care te duce în ecranul anterior). Google a ascultat și renunță la butonul dedicat din stânga. Asta înseamnă că în Android Q, ca să te întorci în ecranul anterior, va trebui să glisezi degetul în stânga. Simplu și eficient. Google prea inspirație de la Apple și glisarea în dreapta te lasă să treci de la o aplicație la alta foarte simplu. De asemenea, noul sistem de operare va avea noi animații și navigarea pare să fie mai lină și mai ușoară. Totuși, până când vom vedea Android Q poate Android Pie va ajunge pe mai multe telefoane pentru ca și consumatorii să se obișnuiască cu acest sistem de navigare. Sursa: playtech.ro
  8. Samsung Galaxy S10 va fi disponibil în cel puțin trei versiuni. Mai mult, un model va avea o memorie RAM imensă. Acum, prețul e dezvăluit într-o nouă informație neoficială. La începutul lunii februarie am aflat că vor fi cele trei versiuni de Samsung Galaxy S10: Galaxy S10 E, un fel de model Lite pentru serie, Galaxy S10 standard și Galaxy S10 Plus. Dintre toate, evident, Samsung Galaxy S10 Plus ar avea cel mai mare preț. Pe Samsung Galaxy S10 Plus, compania ar folosi și un material nou: ceramică. Ar fi doar o singură versiune așa, dar oricum e un pas înainte de la sticlă. Astfel, despre această versiune am aflat acum și prețul. Un Samsung Galaxy S10 Plus cu spate din ceramică, 12 GB memorie RAM și 1 TB de stocare ajunge lejer la 1.500 de euro. Asta, în lei, înseamnă un preț pentru România de circa 7.100. Informația a fost publicată de Evan Blass, una dintre cele mai de încredere surse în ceea ce privește detaliile despre telefoane nelansate. Până acum, el a publicat și numeroase imagini cu noile telefoane Samsung. Totodată, Samsung Galaxy S10 ar fi disponibil și într-o versiune cu spate alb din ceramică. Până acum se știa doar de-o versiune neagră. Cu câteva zile înainte de prezentarea oficială, Samsung Galaxy S10 a trecut și prin două teste de performanță. Astfel, în GeekBench, Galaxy S10 a înregistrat un scor de 4.450 per nucleu și 9.753 în multi-core. Telefonul folosește un procesor cu opt nuclee produs de Samsung – Exynos 9820, adică versiunea care va ajunge în România. În AnTuTu, Galaxy S10 cu 12 GB memorie RAM și 1 TB de stocare (cel de mai sus, deci), cu același procesor Exynos 9820, a înregistrat un scor de 326.185. La începutul anului, chinezii aveau un telefon cu 320.000 de puncte, iar Huawei Mate 20 Pro avea 309.000. Astfel, Samsung Galaxy S10 vine la timp să fie lider, o vreme. Sursa: playtech.ro
  9. Bine ai venit pe DarkVibe România.
  10. Fortnite continuă să fie cel mai popular și mai proftabil joc al momentului, dar creatorii săi își fac griji din prisma interesului semnificativ pentru noul ”jucător din piață”. Ca să nu încerci Apex Legends, Epic Games a venit cu o ofertă de nerefuzat. Dacă te joci Fortnite, știi cât de important este ”să fii cool” în joc. Epic Games generează majoritatea profitului de pe urma titlului cross-platform pornind de la premisa că îți dorești să fiii special în universul virtual al titlului. Din acest motiv, faptul că au renunțat la o felie importantă din profit pentru a veni cu o ofertă precum cea de mai jos, trădează emoțiile in-house create de lansarea Apex Legends de către EA. Loialitatea față de Fortnite a avut mult de suferit la scară globală în ultimele zile, având în vedere scăderea semnificativă a numărului de transmisiuni de pe Twitch cu jocul respectiv și faptul că Apex Legends a adunat 25 de milioane de jucători în doar șapte zile de la lansare. Epic Games speră să încetinească valul de migrație al jucătorilor printr-un bonus important alocat celor care pierd o mare parte din timp în jocul video. Detaliile noului proiect sunt menționate în documentul care însoțește update-ul recent la versiunea 7.4. Ideea de bază este cât se poate de simplă, doar că necesită o perioadă de timp semnificativă in-game. Jucătorii care vor duce la capăt 13 provocări de tip Overtime vor avea acces gratuit la Battle Pass-ul pentru iminentul sezon 8. În mod normal, prețul pentru el este 950 V-Bucks sau aproximativ 10 dolari în bani reali. Respectivul Battle Pass pentru care te vei juca în următoarea perioadă constă în 100 de recompense in-game, printre care se numără personalizări ale armelor, skin-uri, emotes și nu numai. Ai timp până pe 27 februarie să finalizezi provocările dacă vrei să te bucuri gratuit de respectivul Battle Pass. În mod evident, ai și posibilitatea să-l cumperi în continuare cu bani, dacă asta îți dorești. Va fi interesant de observat dacă Apex Legends va avea de suferit după această ofertă. Sursa: playtech.ro



×
×
  • Create New...